Συχνές Ερωτήσεις
- Πώς να ενεργοποίησω την VoIP τηλεφωνική συσκευή μου;
- Μπορώ να καλέσω ειδικούς αριθμούς όπως πενταψήφιους, αριθμούς εκτάκτου ανάγκης και αριθμούς με αρχικό πρόθεμα 800 και 801;
- Μπορώ να καλέσω αριθμούς τηλεφωνικών ψηφοφοριών;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον αριθμό μου σε περίπτωση διακοπής ρεύματος;
- Πώς μπορώ να προβώ σε upgrade ή downgrade των υπηρεσιών μου;
- Μπορώ να ενεργοποιήσω εκ νέου τον ανενεργό modulus αριθμό μου;
- Πώς μπορώ να καταθέσω χρήματα για την ανανέωση του υπολοίπου μου;
- Ποιες είναι συνολικά οι λειτουργίες της πλατφόρμας my.modulus;
- Πώς μπορώ να σας ενημερώσω για τυχόν αλλαγές στα στοιχεία μου (μεταβολή στοιχείων);
- Υπάρχει τρόπος να ελέγχω σε πραγματικό χρόνο το υπόλοιπο μου;
- Εφόσον χρησιμοποιήσω την κινητή συσκευή μου εκτός κάποιου δικτύου wifi, ποια είναι η αναμενόμενη κατανάλωση στα δεδομένα μου;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον VoIP Adapter μου όταν βρίσκομαι σε ταξίδι;
- Μπορώ να χρησιμοποιήσω την τρέχουσα αναλογική τηλεφωνική συσκευή μου για VoIP τηλεφωνία; Υποστηρίζονται ασύρματα αναλογικά τηλέφωνα;
- Πρέπει να έχω ανοικτό τον ηλεκτρονικό υπολογιστή μου προκειμένου να πραγματοποιήσω VoIP κλήσεις;
- Είναι εφικτό να συνδέσω τον τηλεφωνικό μου αριθμό σε παραπάνω από μια τηλεφωνικές συσκευές;
- Είναι εφικτό να φαίνεται ο τηλεφωνικός αριθμός μου τον οποίο διατηρώ σε άλλο πάροχο, ως αναγνώριση κλήσης;
- Μπορώ να ενεργοποιήσω εκτροπή κλήσεων για τον αριθμό μου;
- Έχω ενεργοποιήσει εκτροπή κλήσεων για τον αριθμό μου. Θα είναι ορατός ο τηλεφωνικός αριθμός του αρχικού καλούντος στο τηλέφωνο μου;
- Ποια είναι τα πλεονεκτήματα χρήσης τηλεφωνικού αριθμού εξωτερικού;
- Τι είναι VoIP (Voice Over IP)
- Πως μπορώ να μεταφέρω μια κλήση από αναλογικό τηλέφωνο;
- Ποιές είναι οι ρυθμίσεις που πρέπει να κάνω στον δικτυακό μου εξοπλισμό;
- Υποστηρίζεται λειτουργία τηλεφωνητή (voicemail) μέσω του δικτύου της modulus;
- Πώς λειτουργούν οι υπηρεσίες fax2mail και email2fax;
- Υποστηρίζεται λειτουργία συναγερμού και POS μέσω του δικτύου της modulus;
- Οδηγίες για την ασφάλεια των παρεχόμενων υπηρεσιών (Security Guidelines)
- Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στους λογαριασμούς κατανάλωσης μου;
- Ποια είναι η ημερομηνία λήξης των υπηρεσιών μου;
- Πώς μπορώ να σας ενημερώσω για την αλλαγή του ΑΦΜ μου (μεταβίβαση αριθμοδοτικών πόρων);
- Συμβατότητα με την σειρά Cisco 7900
- Πώς να συμπληρώσω ορθά τις αιτήσεις που έλαβα εφόσον αποδέχομαι την προσφορά της modulus;
- Ποιες είναι οι απαιτήσεις για τη χρήση VoIP τηλεφωνίας;
- Πώς μπορώ να αποκτήσω μια VoIP τηλεφωνική γραμμή;
- Ποιος εξοπλισμός μου ταιριάζει περισσότερο;
- Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά που μπορώ να αξιοποιήσω σε μια VoIP τηλεφωνική συσκευή;
- Μπορώ να μεταφέρω τον αριθμό μου στο δίκτυο της modulus;
- Ποιες είναι οι απαιτήσεις όσον αφορά τη σύνδεση μου στο διαδίκτυο προκειμένου να χρησιμοποιήσω VoIP τηλεφωνία;
- Μπορώ να έχω αριθμό fax από την modulus;
- Μέχρι πόσα VoIP τηλέφωνα μπορώ να συνδέσω σε μια ευρυζωνική σύνδεση;