Εάν οι εισερχόμενες κλήσεις προωθούνται απευθείας στην υπηρεσία του προσωπικού σας τηλεφωνητή (Voicemail) και δεν έχει χτυπήσει η VoIP συσκευή σας, θα πρέπει να προβείτε στους ακόλουθους ελέγχους:
- Ελέγξτε εάν η VoIP συσκευή σας έχει ρεύμα, είναι συνδεδεμένη στο δίκτυο και έχει πρόσβαση στο Internet.
- Ελέγξτε εάν έχει επιλεγεί η λειτουργία Do Not Disturb (DND) στη VoIP συσκευή σας και αν ναι, απενεργοποιήστε την.
- Αναβαθμίστε τη VoIP συσκευή σας με το τελευταίο επίσημο firmware του κατασκευαστή.
- Εάν το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται επικοινωνήστε μαζί μας στο 13713 χωρίς χρέωση,από όλα τα δίκτυα.